Басты бет ›   Жеткізу

Жеткізу

Тапсырыстардың жеткізілуі келесі тәсілдер арқылы қолжетімді:

  1. Үйіңіздің немесе кеңсеңіздің мекен-жайына курьер арқылы жеткізу.
  2. Тапсырыстарды беру пункттерінен өз бетінше алып кету. Тапсырыстарды беру пункттерінің мекен-жайлары жеткізудің осы тәсілін таңдаған кезде қолжетімді болады.

Жеткізу құны

Жеткізу құны таңдалған жеткізу тәсіліне байланысты болады және тапсырысты рәсімдеу кезінде жеке есептеледі.

Егер Сіз тапсырысты алып үлгермеген болсаңыз, онда тапсырысты қайта жіберу АҚЫЛЫ болады.

 

Тапсырыстың дайын болғаны туралы хабарлау

  1. Курьерлік жеткізу. Тапсырыс межелі қалаға келгеннен кейін, курьерлік қызметтің өкілі жеткізу күні мен уақытын келісу үшін сізге хабарласатын болады.
  2. Тапсырыстарды беру пунктінен өз бетінше алып кету. Тапсырыс беру пунктіне келіп жеткеннен соң, сізге тапсырысты алу коды және сақтау мерзімі көрсетілген хабарлама (SMS және/немесе e-mail) келеді.

Сәлемдені трек-нөмірі бойынша таңдалған логистикалық компанияның сайтынан өз бетінше бақылап отыруға кеңес береміз.

 

Тапсырыс мәртебесі бойынша сұрақтар туындаған жағдайда +77711918121 нөмірі бойынша клиенттерді қолдау қызметіне хабарласыңыз немесе sales@shikstore.kz электрондық мекен-жайына хабарлама жолдаңыз. Тапсырысыңыздың нөмірін немесе тапсырыс рәсімделген тұлғаның аты-жөнін алдын ала дайындаңыз.

 

Алушының жеткізу мекен-жайы мен телефон нөмірін өзгерту

Егер сіз курьерлік жеткізу мекен-жайын немесе алушының телефон нөмірін өзгерткіңіз келсе, +77711918121 телефоны бойынша клиенттерге қызмет көрсету орталығына хабарласыңыз.