35% - дан 50% - ға дейінгі жеңілдікпен. Жеңілдік тестерлері.
2
ОҚЫТУ ПЛАТФОРМАСЫН
бренд сарапшылары тек SHIK қызметкерлерін ғана емес, серіктестердің де қызметкерлерін оқыту үшін әзірлейді.
3
МАРКЕТИНГТІК ҚОЛДАУ ЖӘНЕ АЙ САЙЫНҒЫ АРНАЙЫ ҰСЫНЫСТАР
іс-шаралар, сыйлықтар, тапсырыс берушілеріңіздің сұранысын арттыру үшін жұмыс істейтін жеке ұсыныстар
4
ЖЕКЕ МЕНЕДЖЕР
бірінші болып жаңалықтар мен тиімді ұсыныстар туралы хабарлайды, тапсырысты лезде рәсімдеуге, айналымның жоғары деңгейі бар ассортиментті таңдауға көмектеседі
5
КОНТЕНТ
әлеуметтік желілерге арналған фотосуреттерді, бейнелерді және үй-жайды безендіруге арналған макеттерді ұсынамыз.
6
BEAUTY-ІС-ШАРАЛАР
сіздің сатып алушыларыңыз бен клиенттеріңізге арналған. Сатылымның, орташа чектің өсуіне және мақсатты аудиторияны тартуға ықпал етеді.
Жиі қойылатын сұрақтар
Тапсырыстың ең төменгі сомасы қандай?
Жеке жеңілдігіңізді сақтай отырып, 170 000 теңге бастап қосымша тапсырыс беру мүмкіндігі бар 340 000 теңге.
Егер мен ең аз тапсырыс беруді жүзеге асыра алмасам?
Сіз адалдық бағдарламасын деңгейлік жеңілдіктер жүйесімен және beauty-сфера шеберлеріне арналған кэшбекті пайдалана аласыз. Карта PRO.
Сіз өнімді жылжытуға көмектесесіз бе?
Бізде көтерме сауда серіктестеріне маркетингтік қолдау бар. Біз жылжыту үшін тиімді құралдарды ұсынамыз: ай сайын науқандарды жеңілдіктер мен сыйлықтармен жариялаймыз, бьюти-шараларын ұйымдастыруға көмектесеміз. Біз, сондай-ақ, сапалы контентті ұсынамыз (әлеуметтік желілерге арналған визуал, креативтер, макеттер мен буклеттер).
Өнімдер қауіпсіз бе? Сертификаттар бар ма?
SHIK брендінің барлық өнімдері сертификатталған. Сертификаттарды менеджерден сұратуға болады.
Мен сіздің өнімдеріңізді маркетплейстерге орналастыра аламын ба?
Біз баға бәсекелестігіне қарсымыз, сондықтан біз өз өнімдерімізді Ресейде және шетелде барлық маркетплейстерде сатуға тыйым саламыз. Жеке интернет-дүкені бар серіктестерге, сондай-ақ офлайн сату нүктелеріне артықшылық береміз.
Көтерме сатып алу шарттарын біліп, прайсты алғыңыз келе ме?
Өтінімді дал қазыр қалдырыңыз!
Благодарим за обратную
связь! На Ваш e-mail отправлено
подтверждающее письмо о получении
Вашего сообщения.
В ближайшее время наш менеджер заботы
о клиентах свяжется с Вами.
Хорошего дня